maandag 22 augustus 2016

Vacantietijd..


Hoi allemaal..

Het is weer zo ver, mijn Vrouwtje en de Baas hebben vacantie.
Kyra en ik vinden dat erg fijn want dan gaan we extra wandelingen met zij viertjes maken.


Fijn wandelen op de Maat en we zijn ook naar de watermolen gelopen waar we gezellig
wat hebben gedronken. Natuurlijk moest Kyra weer de Berkel in. Nou mij niet gezien hoor.
Ik ga alleen een duik in de Berkel nemen als het echt heel erg warm is.

 
Ik drink wel uit de Berkel als ik dorst heb van het wandelen.

Natuurlijk werk ik tussen de leuke uitjes ook nog.
Zo ging de Baas aan het werk in de voortuin en hielpen Kyra en ik hard mee.
We hadden geluk dat de kleine Aiden er een dagje was, hij hielt in de gaten of we het
wel goed deden.


De tuin is nu bijna klaar, de Baas moet nog wat onkruid weghalen. Nou Kyra en ik stoppen
er mee voor vandaag want wij zijn harstike moe.

Slaap lekker allemaal...
Een pootje van Misty xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten